انا بيكلمني


لاول مرة في حياتي اخوض هذه التجربة و مش عارفة انا ممكن اعمل اية بس اللي انا متأكدة منه اني بعمل حاجة جديدة و فعلا حساها هتأثر في حياتي ان شاء الله
و اول حاجة جديدة بعملها اني بكتب بالعربي مش عشان انا بقى خلاص يعني لغتي فرنساوي يعني لأ دة عشان الكتابة العربي مش متعودة عليها على الكيبورد
انا فعلا مبسوطة اوي حاسة دلوقتي اني بكلمني ...... من زمان اوي مش عارفة اتكلم معايا..... من زمان نفسي اقول ليا كلام كتير ونفسى انا يرد عليا..... انا فعلا حاسة دة دلوقتي .... حاسة اني بمسني من جوة .... حاسة اني بتعرف علية بطريقة مختلفة خالص ... بعرفني من الاول
اهلا بية في العالم دة ... أهلا بيا في عالم الالتقاء...هذه المرة ليست التقائي بأصحابي...ليست التقائي بأهلي ...بجيراني....انه التقاء من نوع جديد ..... هو التقائي بنفسي

7 comments:

maha zein يقول...

يا جامد يا جامد
ليا الشرف اني اكون اول تعليق علي المدونة الجامدة دي
صدقيني هتبقه من اجد المدونات
مدونة البشمهندسة ندي

هستني الجديد بفارغ الصرب
واهلا فعلا بيكي في عالم التدوين اللى هيفخر بيكي
ده انتي هتبقي مفخرة
مفخرة

اختك العسل صاحبة اول تعليق
موها زين

Blue Berry يقول...

شكرا يا مها والله دة من ذوقك بس :]
ربنا يخليكي ليا
بس مفخرة ايه بس دة احنا بنلعب بالنسبالك يا جميلة

"أم أدهم المصرية" يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
---------------------------------

حبيبتى يشرفنى اكون من اوائل المعلقين عندك
وانا مبسوطالك اكتر انك بتكتبى بالعربى
انا يمكن معرفكيش ولا اعرف مها
بس انا واثقه انك زى ما مهما قالت
هتكونى مفخره للمدونين
مبااااااااارك علينا دخولك فى عالم التدوين حبيبتى

-------------------------------------------

"أم أدهم المصرية" يقول...

حبيبتى ياريت تشيلى تدقيق الكلمات

غير معرف يقول...

ههههههههههههههه
ايه النفاق ده
فى حد يقول مش عارفة انا ممكن اعمل اية بسى
ومكنتيش بتقعدى مع نفسك ليه متخانقين ولا ايه هههههه

غير معرف يقول...

السلام عليكم
أنا مبسوطه يا ندى... بس مش علشان إنتى بتكتبى بالعربي ...لأ علشان إنتى بتعبري عن اللى جواكى وبتخلى الناس تشاركك فيه ...ودى حاجه كويسه (على فكره أنا تعبت أوى علشان أكتب التعليق ده بجد.. أصله بالعربى :))

غير معرف يقول...

ya nada momken lama taltaki m3 nafseek el marra el gaya te2oleha enni 3awzaaaaha fe mawdoo3 .we m3lsh maktbtelkeesh bel 3arabi .asli mesh met3aweda 3aleeha zayek belzabt.3omomaaaan ya setty ahlan beki fe 3alam el 2eltekaa2.:D:D

إرسال تعليق